Paladyn-Opis

Jest to jedna z najbardziej popularnych klas. Można być DPSem, tankiem i healerem. Wybór kim chce się zostać zależy tylko od was. Jeśli graliście innymi postaciami, to musicie pomyśleć co lubicie robić na np.: Battleground , Arenkach , Raidach itd. Sztuką nie jest stworzyć postaci np. healera którym leczymy i po krótkim czasie gry zniechęci nas brak zadawania potężnych ciosów tak jak to robi DPS.

Krótko i zwięźle:

Healer- zadaje mało obrażeń , ale jest najlepszy do leczenia i ciężko go pokonać. Tank- posiada bardzo dużo staminy i armoru jeżeli ma dobre rzeczy. Praktycznie żeby go pokonać, trzeba posiadać postać wyposażoną w dobre itemy, jednak jest słaby w ataku (ale nie zawsze ponieważ  posiada odpowiednie skille) DPS- zadaje gigantyczne obrażenie. Może leczyć,  lecz jest to totalnie nieprzydatne, gdyż daje nam najmniejszą ilość HP, i zużywa dużo many, przez co brakuje nam jej , na skille do ataku. Oczywiście z pomocą plate posiada dużą ilość armoru i nie jest łatwym celem dla nie których postaci.

Główną cechą paladyna, są aure które można włączyć i działają na wszystkich graczy z party, obok gracz który je puścił. Ma też dwa bardzo przydatne czary. Pierwszy to taki który możemy używać co 1h, dający nam całe HP, lecz zużywa całą manę którą możemy zregenerować za pomocą miksturki. Drugi czar, dający nam aurę trwającą przez (12sek.) i żadna klasa nie może jej zniszczyć, oprócz jednej (worlocka) z czaru: Jest jednak bardzo łatwą klasą do zabicia przez maga(Frost) i priesta (shadow).

1.Paladyn posiada plusy takie jak np.:
-Możliwość noszenia wszystkich rodzai zbroi (plate od 40levelu) i większość broni.
–Możliwość uzdrawiania.
-Może także wskrzeszać
-Posiada dużą ilość buffów , można powiedzieć że najlepsze w grze.
-Ma dużą ilość aur na BG, Areny i Raidy itd.

Minusami są:
-Ciężka walka na dystans (praktycznie niemożliwa)
-Często brakuje many
-Łatwy do zabicia przez maga(Frost) i priesta(shadow)

GEMY dla paladyna, które możemy stworzyć za pomoc Jewelcrafting lub kupić od innych graczy:

a) retribution
-meta: Chaotic Skyflare Diamond (+21 Critical Strike Rating and 3% Increased Critical Damage)
Persistent Earthsiege Diamond (+21 Critical Strike and Stun Duration Reduced by 10%)

-red: [Bold Stormjewel (+20 Strength)
[Bold Crimson Spinel>(+10 Strength)

-yellow: [Rigid King’s Amber] (+10 Hit Rating)

-orange: [Inscribed Flawless Ametrine] (+10 Strength, +10 Critical Strike Rating)

-purple: [Sovereign Dreadstone> (+10 Strength, +15 Stamina)
b) protection
-meta: [Austere Earthsiege Diamond> (+32 Stamina and 2% Increased Armor Value from Items)

-red: [Flashing Cardinal Ruby> (+20 Parry Rating)
[Subtle Cardinal Ruby] (+20 Dodge Rating)
[Thick King's Amber] (+20 Defense Rating)
-blue: [Solid Majestic Zircon>(+30 Stamina)

c) holy
-meta: [Destructive Skyflare Diamond> (+25 Critical Strike Rating and 1% Spell Reflect)
[Ember Skyflare Diamond> (+25 Spell Power and +2% Intellect)

-red: [Runed Cardinal Ruby] (+23 Spell Power)

-yellow: [Quick King's Amber> (+20 Haste Rating)
[Brilliant King's Amber] (+20 Intellect)

-purple: [Glowing Dreadstone] (+12 Spell Power and +15 Stamina)

-blue:  [Solid Majestic Zircon> (+30 Stamina)

O Marcin